Mannenjacht in Kenia.. - Reisverslag uit Kidimu, Kenia van Eefje Vlimmeren - WaarBenJij.nu Mannenjacht in Kenia.. - Reisverslag uit Kidimu, Kenia van Eefje Vlimmeren - WaarBenJij.nu

Mannenjacht in Kenia..

Blijf op de hoogte en volg Eefje

16 Oktober 2012 | Kenia, Kidimu

Ben benieuwd wie dit blog ineens toch maar weer eens gaan lezen bij het zien van deze titel...haha, want oeioei wat is iedereen toch benieuwd naar de eventuele avonturen op liefdesgebied met de Keniaanse mannen....

Helaas mensen...wat happens in Kenia blijft ook lekker in Kenia voorlopig! HA!

Maar om dan toch van de gelegenheid gebruik te maken iets heel anders en hopelijk voor iedereen een herhaling inmiddels: de websites van Friends for Life zijn in de lucht!!

www.friendsforlifefoundation.info en www.friendsforlifeltd.com

Zie vervolgens ook de bijbehorende facebook en twitter pagina's!

Na veel bloed, zweet en tranen zijn we vooral trots op wat we in korte tijd bereikt hebben naast al het werk dat we verzet hebben voor onze eigen projecten. Flyers, brochures, stickers, billboards, websites....alles met elkaar gelinkt, op elkaar afgestemd en zelf ontworpen! uiteraard stress met de Keniaanse drukker die er weer een eigen verhaal van maakte natuurlijk, verschillende word-versies die ons bijna krankzinnig maakten en de Afrikaanse 'snelheid' van leveren en organiseren....aiaiai, leerproces!
Maar geweldig leuk om straks op pad te gaan naar hotels en lokale ondernemingen en nu dus de websites de lucht in te laten gaan.

Een enorme aanwinst binnen het Kidimu basisschool project is overigens onze Amerikaan Ryan, oud VSO-er, die fantastische foto's maakt en nu het projectleiderschap van Kidimu ter plekke op zich heeft genomen. Hij heeft inmiddels Keniaanse vriendin en pasgeboren (cappuccino-) dochtertje Zuwena en blijft dus voorlopig in Ukunda.
Zie een aantal van zijn geweldige foto's bijgevoegd die we ook gebruikt hebben voor de pr en marketing. De mannenjacht voor het project Kidimu is dus in ieder geval succesvol geweest!

• 16 Oktober 2012 - 20:42

Monique:

Hilarische titel!!! Haha. Website ziet er mooi uit! Jullie zijn echt goed bezig!
    Je ziet er ook goed uit by the way.

xxx Mo

• 16 Oktober 2012 - 21:20

Jetty:

Uiteraard had je ook meteen mijn aandacht te pakken met zo'n titel;-). Wel wat minder smeuïg verhaal dan ik gehoopt had, maar wel een goed verhaal! Heb de website al even bekeken en ziet er top uit. Overzichtelijk, speels en professioneel. Echt top dat je daar zoveel goeds kunt betekenen. O en ik lees je verhalen nog altijd, ook al zijn er de laatste tijd niet veel meer :-). Kus Jetty

• 18 Oktober 2012 - 21:51

Mam:

ja ja de dames weten nu helemaal hoe ze aandacht voor interessante projecten moeten trekken! Echte professionals aan het worden op dat gebied!
    Dacht ik weer van die heerlijke plaatjes met veel rood geklede Massai krijgers te gaan zien......of desnoods leeuwen en tijgers in gevecht of iets dergelijks....maar niets van dat alles!! Maar deze foto's zijn inderdaad ook erg leuk. Treffend mooie opnames zitten er idd bij.
    Ik ga nu nog even kijken bij de website en jullie werk bewonderen. Liefs en dikke kus, mam.

• 31 December 2012 - 10:45

Margreet (alias Mama):

Keniaanse mannen........, ach wat een leuke titel. Zo leuk om al die nieuwsgierige reaties te lezen. Gelukkig kan ik geen foto´s plaatsen op jou blog.......

Margreet